Адміністрацыйныя працэдуры на альтэрнатыўнай аснове
Пералік адміністрацыйных працэдур па падрыхтоўцы да разгляду заяў, выдачы рашэнняў, прыняццю рашэнняў аб адмове ў прыняцці заяў зацікаўленых асоб, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнай установай "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска" ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян" на альтэрнатыўнай аснове
1.1.3. Прыняцце рашэння аб дачы згоды на адчужэнне жылога памяшкання, у якім пражываюць непаўналетнія члены, былыя члены сям'і ўласніка, прызнаныя ў сацыяльна небяспечным становішчы або якія маюць патрэбу ў дзяржаўнай абароне, або грамадзяне, прызнаныя недзеяздольнымі або абмежаваныя ў дзеяздольнасці судом, або жылога памяшкання, замацаванага за дзецьмі-сіротамі ці дзецьмі, якія засталіся без апекі бацькоў, альбо жылога памяшкання, якое належыць непаўналетнім (у дачыненні да паўналетніх)
Назва адміністрацыйнай працэдуры |
1.1.3. аб дачы згоды на адчужэнне жылога памяшкання, у якім пражываюць непаўналетнія члены, былыя члены сям'і ўласніка, прызнаныя знаходзячымiся ў сацыяльна небяспечным становішчы або маюць патрэбу ў дзяржаўнай абароне, або грамадзяне, прызнаныя недзеяздольнымі або абмежаваныя ў дзеяздольнасці судом, або жылога памяшкання, замацаванага за дзецьмі-сіротамі ці дзецьмі, якія засталіся без апекі бацькоў, альбо жылога памяшкання, якое належыць непаўналетнім |
Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца |
Дзяржаўная ўстанова "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска": 210002, г. Віцебск, вул. 1-я Пралетарская, д. 20 |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
- заява; - тэхнічны пашпарт і дакумент, які пацвярджае права ўласнасці на адчужаемае жылое памяшканне; - пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх (пры адчужэнні жылых памяшканняў, у якіх пражываюць непаўналетнія члены, былыя члены сям'і ўласніка, а таксама жылых памяшканняў, якія належаць непаўналетнім); - тэхнічны пашпарт і дакумент, які пацвярджае права ўласнасці законнага прадстаўніка непаўналетняга члена, былога члена сям'і ўласніка, прызнанага знаходзячымся ў сацыяльна небяспечным становішчы або маючым патрэбу ў дзяржаўнай абароне, або грамадзяніна, прызнанага недзеяздольным або абмежаванага ў дзеяздольнасці судом, сіраты ці дзіцяці, якое засталося без апекі бацькоў, непаўналетняга на жылое памяшканне, у якім названыя асобы будуць пражываць пасля здзяйснення здзелкі, - у выпадку наяўнасці такога жылога памяшкання; - папярэдняя дамова набыцця жылога памяшкання, копіі тэхнічнага пашпарта і дакумента, які пацвярджае права ўласнасці на набываемае жылое памяшканне, у якім будзе пражываць пасля здзелкі непаўналетні член, былы член сям'і ўласніка, прызнаны знаходзячымся ў сацыяльна небяспечным становішчы або маючым патрэбу ў дзяржаўнай абароне, або грамадзянін, прызнаны недзеяздольным або абмежаваны ў дзеяздольнасці судом, дзіця-сірата або дзіця, якое засталося без апекі бацькоў, непаўналетнi - у выпадку набыцця законным прадстаўніком іншага жылога памяшкання; - дагавор, які прадугледжвае будаўніцтва жылога памяшкання, а таксама дагавор найму жылога памяшкання прыватнага жыллёвага фонду або дагавор найму жылога памяшкання камерцыйнага выкарыстання дзяржаўнага жыллёвага фонду, у якім будзе пражываць непаўналетні член, былы член сям'і ўласніка, прызнаны знаходзячымся ў сацыяльна небяспечным становішчы або маючым патрэбу ў дзяржаўнай абароне, або грамадзянін, прызнаны недзеяздольным або абмежаваны ў дзеяздольнасці судом, дзіця-сірата або дзіця, якое засталося без апекі бацькоў, непаўналетнi да заканчэння будаўніцтва і здачы дома ў эксплуатацыю, - у выпадку адчужэння жылога памяшкання ў сувязі з будаўніцтвам іншага жылога памяшкання; - пашпарт для пастаяннага пражывання за межамі Рэспублікі Беларусь непаўналетняга члена, былога члена сям'і ўласніка, прызнанага знаходзячымся ў сацыяльна небяспечным становішчы або маючым патрэбу ў дзяржаўнай абароне, або грамадзяніна, прызнанага недзеяздольным або абмежаванага ў дзеяздольнасці судом, дзіцяці-сіраты або дзіцяцi, якое засталося без апекі бацькоў, непаўналетняга - у выпадку адчужэння жылога памяшкання ў сувязі з выездам на пастаяннае жыхарства за межы Рэспублікі Беларусь; - дакумент, які пацвярджае факт прызнання грамадзяніна, які знаходзіцца ў сацыяльна небяспечным становішчы або мае патрэбу ў дзяржаўнай абароне, або факт прызнання грамадзяніна недзеяздольным або абмежаваным у дзеяздольнасці судом, або дакумент, які пацвярджае факт замацавання жылога памяшкання за дзіцём-сіратой або дзіцём, якое засталося без апекі бацькоў. |
Дакументы і (або) звесткі, якія запытваюцца ўстановай |
- даведка аб месцы жыхарства і складзе сям'і ці копія асабовага рахунку на якi адчужаецца і (або) набываецца жылое памяшканне; - інфармацыя, якая пацвярджае адпаведнасць набываемага жылога памяшкання тыпавым спажывецкім якасцям (акт абследавання, звесткі, копіі дакументаў і іншае), - з мясцовага выканаўчага і распарадчага органа па месцы размяшчэння набываемага жылога памяшкання - згода на адчужэнне жылога памяшкання законнага прадстаўніка непаўналетняга, які знаходзіцца ў дзіцячай інтэрнатнай установе, які выхоўваецца ў апякунскай сям'і, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, - у дачыненні да жылых памяшканняў, у якіх пражываюць непаўналетнія члены, былыя члены сем'яў уласнікаў жылых памяшканняў, прызнаныя знаходзячымiся ў сацыяльна небяспечным становішчы або прызнаныя маючымі патрэбу ў дзяржаўнай абароне, або жылых памяшканняў, замацаваных за дзецьмі-сіротамі або дзецьмі, якія засталіся без апекі бацькоў. |
Памер платы, спаганяемай пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бясплатна |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
6 месяцаў |
Адказная асоба Краўцоў Арцём Сяргеевіч, юрысконсульт аддзялення першаснага прыёму, аналізу, інфармавання і прагназавання дзяржаўнай установы "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска", кабінет № 17, тэлефон 37 36 30.
У яго адсутнасць Сімакова Наталля Віктараўна, спецыяліст па сацыяльнай рабоце першаснага прыёму, аналізу, інфармавання і прагназавання дзяржаўнай установы "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска", кабінет № 17, тэлефон 37 36 30.
Графік прыёму зацікаўленых асоб: панядзелак - пятніца 08.00-13.00, 14.00-17.00.
Вышэйстаячая арганізацыя – Адміністрацыя Першамайскага раёна г. Віцебска: 210002, г. Віцебск, вул. 1-я Пралетарская, в. 14, рэжым работы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 17.00, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00, выхадныя дні: субота, нядзеля.
2.38. Прыняцце рашэння аб назначэнні дапамогі па доглядзе інваліда І групы або асобы, якая дасягнула 80-гадовага ўзросту
Назва адміністрацыйнай працэдуры |
Прыняцце рашэння аб прызначэнні дапамогі па доглядзе інваліда I групы або асобы, якая дасягнула 80-гадовага ўзросту |
Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца |
Дзяржаўная ўстанова "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска": 210002, г. Віцебск, вул. 1-я Пралетарская, д. 20 |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
- заява - пашпарт ці іншы дакумент, які пацвярджае асобу - працоўная кніжка заяўніка (за выключэннем выпадкаў, калі заканадаўчымі актамі не прадугледжана яе запаўненне) - медыцынская даведка аб стане здароўя заяўніка, якая пацвярджае адсутнасць псіхіятрычнага і наркалагічнага ўліку - заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі аб патрэбнасці асобы, якая дасягнула 80-гадовага ўзросту, у пастаянным доглядзе - у выпадку назначэння дапамогі па доглядзе за асобай, якая дасягнула 80-гадовага ўзросту |
Памер платы, спаганяемай пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бясплатна |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
на перыяд догляду інваліда I групы або асобы, якая дасягнула 80-гадовага ўзросту |
АДКАЗНАЯ АСОБА Сімакова Наталля Віктараўна, спецыяліст па сацыяльнай рабоце аддзялення першаснага прыёму, інфармацыі, аналізу і прагназавання дзяржаўнай установы "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска", кабінет № 17, 18, тэлефон 37 36 30.
У яе адсутнасць Краўцоў Арцём Сяргеевіч, юрысконсульт аддзялення першаснага прыёму, інфармацыі, аналізу і прагназавання дзяржаўнай установы "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска", кабінет № 17, 18, тэлефон 37 36 30.
Графік прыёму зацікаўленых асоб: панядзелак - пятніца 08.00-13.00, 14.00-17.00.
Вышэйстаячая арганізацыя – Адміністрацыя Першамайскага раёна г. Віцебска: 210002, г. Віцебск, вул. 1-я Пралетарская, в. 14, рэжым работы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 17.00, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00, выхадныя дні: субота, нядзеля.
Па адміністратыўнай працэдуры 2.38 "Прызначэнне дапамогі па доглядзе інваліда I групы або асобы старэйшай за 80 гадоў (на альтэрнатыўнай аснове) звесткі, якія пацвярджаюць, што інвалід I групы або асоба, якая дасягнула 80-гадовага ўзросту, не з'яўляюцца атрымальнікам рэнты згодна з дагаворам пажыццёвага ўтрымання з утрыманнем ажыццяўляе юрысконсульт аддзялення першаснага прыёму, аналізу інфармавання і прагназавання Краўцоў Арцём Сяргеевіч т.37 36 30
4.3. Прыняцце рашэння аб устанаўленні апекі (папячыцельства) над паўналетнім і прызначэнні апекуна (папячыцеля)
Назва адміністрацыйнай працэдуры |
4.3. Прыняцце рашэння аб устанаўленні апекі (папячыцельства) над паўналетнім і прызначэнні апекуна (папячыцеля) |
Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца |
Дзяржаўная ўстанова "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска": 210002, г. Віцебск, вул. 1-я Пралетарская, в. 20 |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
- заява - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу кандыдата ў апекуны (папячыцелі) - аўтабіяграфія кандыдата ў апекуны (папячыцелі) - адна фатаграфія заяўніка памерам 30 x 40 мм - медыцынская даведка аб стане здароўя кандыдата ў апекуны (папячыцелі) - дакумент, які пацвярджае наяўнасць падставы прызначэння апекі (папячыцельства) |
Дакументы і (або) звесткі, якія запытваюцца ўстановай |
- даведка аб месцы жыхарства і складзе сям'і кандыдата ў апекуны (папячыцелі) або копія асабовага рахунку; - звесткі аб тым, ці мае кандыдат у апекуны (папячыцелі) судзімасць за наўмысныя злачынствы ці асуджаўся за наўмысныя цяжкія ці асабліва цяжкія злачынствы супраць чалавека; - звесткі аб тым, ці пазбаўляўся кандыдат у апекуны (папячыцелі) бацькоўскіх правоў, ці было раней у дачыненні да яго адменена ўсынаўленне (удачарэнне); - звесткі аб тым, ці прызнаваліся дзеці кандыдата ў апекуны (папячыцелі) маючымі патрэбу ў дзяржаўнай абароне, ці адхіляўся кандыдат у апекуны (папячыцелі) ад абавязкаў апекуна (папячыцеля) за неналежнае выкананне ўскладзеных на яго абавязкаў (пры неабходнасці) . |
Памер платы, спаганяемай пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бясплатна |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бестэрмінова |
Адказная асоба Краўцоў Арцём Сяргеевіч, юрысконсульт аддзялення першаснага прыёму, аналізу, інфармавання і прагназавання дзяржаўнай установы "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска", кабінет № 17,18, тэлефон 37 36 30.
У яго адсутнасць Сімакова Наталля Віктараўна, спецыяліст па сацыяльнай рабоце аддзялення першаснага прыёму, аналізу, інфармавання і прагназавання дзяржаўнай установы "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска", кабінет № 17, тэлефон 37 36 30.
Графік прыёму зацікаўленых асоб: панядзелак - пятніца 08.00-13.00, 14.00-17.00.
Вышэйстаячая арганізацыя – Адміністрацыя Першамайскага раёна г. Віцебска: 210002, г. Віцебск, вул. 1-я Пралетарская, д. 14, рэжым работы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 17.00, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00, выхадныя дні: субота, нядзеля.
4.5. Прыняцце рашэння аб выдачы бацьку, апекуну (папячыцелю) папярэдняга дазволу (згоды) на ажыццяўленне здзелак, якія супярэчаць інтарэсам або прыводзяць да памяншэння маёмасці дзіцяці, падапечнага (у адносінах да паўналетнiх падапечных)
Назва адміністрацыйнай працэдуры |
4.5. Прыняцце рашэння аб выдачы бацьку, апекуну (папячыцелю) папярэдняга дазволу (згоды) на ажыццяўленне здзелак, якія супярэчаць інтарэсам або прыводзяць да памяншэння маёмасці дзіцяці, падапечнага |
Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца |
Дзяржаўная ўстанова "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска": 210002, г. Віцебск, вул. 1-я Пралетарская, д.20 |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
- заява з указаннем прычын здзяйснення і апісаннем мяркуемай здзелкі з маёмасцю дзіцяці, падапечнага; - пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу аднаго з бацькоў, апекуна (папячыцеля); - копіі дакументаў, якія пацвярджаюць прыналежнасць маёмасці дзіцяці, падапечнаму; - копія крэдытнай дамовы - у выпадку здачы маёмасці дзіцяці, падапечнага ў заклад; - пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці, падапечнага (у выпадку, калі падапечны з'яўляецца непаўналетнім). |
Дакументы і (або) звесткі, якія запытваюцца ўстановай |
- даведка аб месцы жыхарства і складзе сям'і дзіцяці, падапечнага або копія асабовага рахунку. |
Памер платы, спаганяемай пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бясплатна |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
6 месяцаў |
Адказная асоба Краўцоў Арцём Сяргеевіч, юрысконсульт аддзялення першаснага прыёму, аналізу, інфармавання і прагназавання дзяржаўнай установы "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска", кабінет № 17, тэлефон 37 36 30.
У яго адсутнасць Сімакова Наталля Віктараўна, спецыяліст па сацыяльнай рабоце аддзялення першаснага прыёму, аналізу, інфармавання і прагназавання дзяржаўнай установы "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска", кабінет № 17, тэлефон 37 36 30.
Графік прыёму зацікаўленых асоб: панядзелак - пятніца 08.00-13.00, 14.00-17.00.
Вышэйстаячая арганізацыя – Адміністрацыя Першамайскага раёна г. Віцебска: 210002, г. Віцебск, вул. 1-я Пралетарская, в. 14, рэжым работы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 17.00, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00, выходныя дні: субота, нядзеля.
4.11. Прыняцце рашэння аб вызваленні апекуноў, папячыцеляў ад выканання імі сваіх абавязкаў (у дачыненні да паўналетніх)
Назва адміністрацыйнай працэдуры |
4.11. Прыняцце рашэння аб вызваленні апекуноў, папячыцеляў ад выканання імі сваіх абавязкаў |
Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца |
Дзяржаўная ўстанова "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска": 210002, г. Віцебск, вул. 1-я Пралетарская, в. 20 |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
- заява; - пашпарт ці іншы дакумент, які пацвярджае асобу. |
Памер платы, спаганяемай пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бясплатна |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
15 дзён з дня падачы заявы |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бестэрмінова |
Адказная асоба Краўцоў Арцём Сяргеевіч, юрысконсульт аддзялення першаснага прыёму, аналізу, інфармавання і прагназавання дзяржаўнай установы "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска", кабінет № 17, 18, тэлефон 37 36 30.
У яго адсутнасць Сімакова Наталля Віктараўна, спецыяліст па сацыяльнай рабоце аддзялення першаснага прыёму, аналізу, інфармавання дзяржаўнай установы "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска", кабінет № 17, 18, тэлефон 37 36 30.
Графік прыёму зацікаўленых асоб: панядзелак - пятніца 08.00-13.00, 14.00-17.00.
Вышэйстаячая арганізацыя – Адміністрацыя Першамайскага раёна г. Віцебска: 210002, г. Віцебск, вул. 1-я Пралетарская, в. 14, рэжым работы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 17.00, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00, выхадныя дні: субота, нядзеля.
Ажыццяўляюцца па адрасе:
г.Віцебск, вул.1-ая Пралетарская, д.20, каб.17-18
тэл. 80212 373630
Рэжым работы: штодня - з 8-00 да 17-00
абедзенны перапынак - з 13-00 да 14-00;
выхадны: субота, нядзеля.
Таксама зацікаўленая асоба можа падаць дакументы па ўказаных адміністрацыйных працэдурах у службу "Адно акно" адміністрацыі Першамайскага раёна г. Віцебска (вул. 1-я Пралетарская, 14, тэл. 643425).
Рэжым работы: панядзелак, чацвер, пятніца 8:00 - 17:00; аўторак, серада 11:00 - 20:00.
Кожная першая і трэцяя субота месяца: з 9 00 да 13 00.
3.15. Выдача пасведчання шматдзетнай сям'і
Назва адміністрацыйнай працэдуры |
3.15 Выдача пасведчання шматдзетнай сям'і |
Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца |
Дзяржаўная ўстанова "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска" |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу бацькоў пасведчанне аб заключэнні шлюбу – для асоб, якія знаходзяцца ў шлюбе копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў копія рашэння (пастановы) суда або Пагадненне аб дзецях, або Шлюбны дагавор, або вызначэнне аб судовым загадзе аб спагнанні аліментаў, або Пагадненне аб утрыманні сваіх непаўналетніх і (або) маючых патрэбу ў дапамозе непрацаздольных паўналетніх дзяцей - у выпадку скасавання шлюбу бацькамі дзяцей (калі дакументальна вызначана месца пражывання дзяцей з адным з бацькоў і (або) прызначаны аліменты на ўтрыманне дзяцей) копія рашэння (пастановы) суда аб вызначэнні месца пражывання дзяцей з бацькам - у выпадку, калі дзеці, народжаныя па-за шлюбам, пражываюць з бацькам даведка, якая змяшчае звесткі з запісу акта аб нараджэнні, - у выпадку, калі запіс аб бацьку ў запісе акта аб нараджэнні дзіцяці праведзены на падставе заявы маці, якая не знаходзіцца ў шлюбе. пасведчанне аб устанаўленні бацькоўства - у выпадку ўстанаўлення бацькоўства выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – у выпадку, калі ў пасведчанні аб нараджэнні дзіцяці ўсынавіцелі (удачарыцелі) не запісаны ў якасці бацькоў усыноўленага (удачаронага) дзіцяці пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў) |
Памер платы, спаганяемай пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бясплатна |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бестэрмінова |
Адказная асоба Лягкова Лізавета Аляксандраўна, спецыяліст па сацыяльнай рабоце аддзялення комплекснай падтрымкі ў крызіснай сітуацыі дзяржаўнай установы "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска2, кабінет № 16, тэлефон 37 19 84
У яе адсутнасць Шабан Вікторыя Юр'еўна, спецыяліст па сацыяльнай рабоце аддзялення комплекснай падтрымкі ў крызіснай сітуацыі дзяржаўнай установы "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска", кабінет № 16, тэлефон 37 19 84
Ажыццяўляюцца па адрасе:
г.Віцебск, вул.1-ая Пралетарская, д.20, каб.16
тэл. 80212 371984
Рэжым работы: штодня - з 8-00 да 17-00
абедзенны перапынак - з 13-00 да 14-00;
выхадны: субота, нядзеля.
Таксама зацікаўленая асоба можа падаць дакументы па ўказаных адміністрацыйных працэдурах у службу "Адно акно" адміністрацыі Першамайскага раёна г. Віцебска (вул. 1-я Пралетарская, 14, тэл. 643425).
Рэжым работы: панядзелак, чацвер, пятніца 8:00 - 17:00; аўторак, серада 11:00 - 20:00.
Кожная першая і трэцяя субота месяца: з 9 00 да 13 00.